Generalforsamling – Høst 2017

(Leder Hanna Hørgård Salvesen utdyper dagens Generalforsamling)

For halvannen uke siden hadde vi en begivenhetsrik Generalforsamling for BIS Trondheim. Alle fikk en oppdatering på hva som har skjedd og hva som skal skje i både BIS Trondheim og organisasjonen BIS som en helhet. I tillegg begynte vi med en bonus av direktør for BI Trondheim, Asgeir Opland, hvor han viste masse flotte detaljer for det nye skolebygget til BI Trondheim, som vi flytter inn i fra høsten 2018.

(Asgeir Opland)

Det var en utrolig hyggelig kveld med informasjon, intense diskusjoner, konkurranser, pizza, presentasjon av ny Faddersjef og 2 nye HR-ansvarlige ble satt.

Det er på slike kvelder man får oppleve hva man egentlig er en del av når du er engasjert i BIS. Alle opplever selvfølgelig tider hvor det å være engasjert tar på og det er stress, men så vet du at du på ingen måter er alene. Vi klager over ting sammen, vi ler sammen og vi oppnår mål sammen – slik er BIS.

Vi fikk bli kjent med Kine Leonardsen som blir vår nye faddersjefen for fadderuken 2018. Til tross for å være nylig satt viste hun allerede gode refleksjoner etter årets fadderuke, så vel som tanker om neste års fadderuke.

Anne Marte Enerstvedt og Lotte Gjørsvik holdt begge meget gode appeller og begge fikk stemmene som trengtes for å bli satt i vervet som HR-ansvarlig. Vi gleder oss veldig til å se hva de to vil utrette sammen med Patrick Engen som også skal være HR-ansvarlig i år. Begge nevnte blant annet en søknadsprosess i BIS som de gjerne ville se nærmere på og komme med mulige endringer til.

(Venstre: Anne Marte Enerstvedt)

(Høyre: Lotte Gjørsvik)

Det er bare å glede seg til fortsettelsen, for det vil by på utrolige, utfordrende og uforglemmelige opplevelser!